tuveesson

Alla inlägg under juni 2012

Av Frida Tuvesson - 30 juni 2012 22:18

Rubriken säger allt :/ , då jag varit ledig sen i måndags så har jag passat på att utnyttja sena kvällar, och sovit länge, har alltså vänt ordentligt på dygnet :/ Och i morgon börjar jag jobba kl 7 , och måste gå upp vid 6 tiden :(, eftersom jag trivs jättebra på jobb så är det nog inga problem att börja så tidigt men att komma upp är desto värre :( Är en riktig sömntuta! :P Är dock glad att jag bara ska jobba 5 timmar imon annars hade det aldrig funkat :P


Kan ju passa på att summera dagen o kvällen, har i princip varit ute hela dagen, grymt skönt väder, tog även en cykeltur med mamma vid 7 tiden, vår förra granne satt på pizzerian så vi stannade där och snackade lite med han :)


Nu ska jag stänga ner här och sova ett par timmar :) Godnatt! :)

Av Frida Tuvesson - 30 juni 2012 15:43

Helt jävla underbart väder ute :) Legat ute ett par timmar och även spelat lite kubb med syrran :) Jag vann som vanligt ;) , nu ska jag ta något kallt att dricka och sen gå ut och lägga mig i solen igen ! :) Grannarna är bortresta så vi fick lov att bada i deras pool om vi ville, jag och mamma va och kände lite på vattnet men de va skitkallt :P

Vet inte vad som händer ikväll, jag är så sjukt rastlös :( , vill göra nåt :( 


Puss & Kram / Frida


Av Frida Tuvesson - 30 juni 2012 00:49

Hej! :)Idag har jag inte gjort så mycket, mina muffins blev helt failade :/ stenhårda :/ men rätt så goda ! :)Sitter just nu och glor på nån skit film/serie på tv :PNathalie sover här inatt :) vi har haft skitskoj ikväll ;) Just nu ligger hon och pratar med sin kille i telefon, han ligger och stönar på andra sidan xDIkväll har det regnat , åskat och blixtrat, smått läskigt men mysigt ;) Nu ska vi snart sova :)Godnatt puss & kram / Frida

Av Frida Tuvesson - 29 juni 2012 13:45

Hejhej! :)

Just nu ligger jag i sängen och läser lite bloggar, väntar på att baguetterna i ugnen ska bli klara så jag kan äta frukost :)

Idag regnar det här :/ Tror faktiskt jag ska baka nåt lite senare bara för att fördriva tiden :) Typ nutella-muffins eller nåt ;) Det återstår att se :), slänger upp en bild i nästa inlägg :P Nu är mina baguetter klara! :)


Puss & Kram / Frida


Av Frida Tuvesson - 28 juni 2012 21:51

Hejhej! :)

Just nu ligger jag i soffan och tittar på Charlies Änglar och äter kexchoklad :D

Idag har jag varit på tippen med lite skit, lagade även spagetti & köttfärssås till kvällsmat :P

Har varit en riktigt skön dag med sol :D

Vi får se vad som händer i morgon, men jag vill åka till typ väla eller nåt och shoppa lite :) Se om jag får med mig mamma.

Nu va reklamen slut så nu återgår jag till mitt filmtittande :)

 

Puss & Kram / Frida

Av Frida Tuvesson - 28 juni 2012 13:53

Hej på er ! :) Idag vaknade jag vid kvart i 1 av att mamma knackade på dörren och berättade att det var fint väder , så jag gick upp och tog på mig shorts och linne och sitter nu ute i solen :) tyvärr är det lite molnigt men ändå varmt och skönt ;), mamma håller på att skubba våran altan på baksidan med klorin så det luktar som värsta badhuset xD nu ska jag gå in och fixa något att äta för min stackars mage skriker efter mat ;) Vet inte riktigt vad som händer idag men de återstår att se, man får ta dagarna som de kommer :) Ha en fin dag ! :) / Frida

Av Frida Tuvesson - 28 juni 2012 00:45

Hej hej och välkomna till min blogg! :)

Frida heter jag och är 18 år och bor i en liten håla som heter Ljungbyhed i nordvästra skåne. Bor tillsammans med mamma och min lillasyster Julia som är 14. Jag börjar 3an på barn och fritidsprogrammet till hösten. Nu i sommar så har jag fått ett sommarvikariat på Ljungbygården(Äldreboende) här i Ljungbyhed :), trivs jättebra :) Är riktigt kul att jobba och tjäna egna pengar! :)

Har gått och funderat ett par veckor om jag ska dra utomlands 1 vecka till hösten. 

Annars kommer jag att spara det mesta och använda till körkortet om nu de jag betalt inte räcker.

 

På min fritid så är jag med vänner och så , händer väl att jag festar ibland dock inte så mycket på sistonde. nu är det väldigt mycket jobb på schemat, men ska nog få in en och annan trevlig kväll i sommar också! :)

Nu ska jag strax gå och lägga mig :), Godnatt / Frida

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Frida heter jag, 18 år, bor i Ljungbyhed :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards