tuveesson

Alla inlägg under september 2012

Av Frida Tuvesson - 25 september 2012 10:40

Nu är hösten här :(
Hatar verkligen denna årstid :(

Sitter i skolan och ska läsa 17 sidor....
Orkar inte ! :(

Av Frida Tuvesson - 15 september 2012 13:09

Att bli nerkastad från ett stup eller att få ett knytnävsslag i ansiktet hade fan gjort mindre ont än detta.. Besviken, ledsen, arg, kan inte sätta ord på hur dåligt jag mår :( står det " varsågod, tryck ner mig, det är okej, jag mår lika bra för de" i pannan på mig ?

Av Frida Tuvesson - 9 september 2012 22:54

Har precis krupit ner i min säng, dagen har spenderat i soffan, bara myst med familjen och kollat en massa filmer :) väldigt skönt att bara slappa :)
Morgondagen ska spenderas i skolan. Har skapande verksamhet hela dagen,9-12 , ska dock fotas kl 11, (döda mig eller nåt)
Nu går ögonen i kors på mig :P
Godnatt :)

Av Frida Tuvesson - 2 september 2012 18:37

Då har sista året på skolan börjat, känns helt sjukt, har jag verkligen gått bf i snart 3 år ? :O helt galet så fort tiden gått!
Sommaren som gått har det inte hänt speciellt mycket , jobbat ganska mycket, men även hunnit med ett Lisebergs besök med faster, farbror, kusinerna, syrran och min pappa. Kryss i taket, hade inte träffat han sen nyår.. Sen har jag träffat kompisar o så. Har hänt en del tråkiga saker oxå, ångrar verkligen vad jag skrev, och vill att personen som det var riktat mot ska förstå det! :(

Vill verkligen resa nånstans och bara glömma allt jobbigt här hemma, hade behövt de, hitta nya krafter och så, det förflutna äter upp mig :(

Detta inlägg blev ganska långt, nu ska jag återgå till att titta på mitt älskade one tree hill, verkligen helt besatt :P
Ha de bra ! / Frida

Presentation


Hej! Frida heter jag, 18 år, bor i Ljungbyhed :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards