tuveesson

Alla inlägg under augusti 2012

Av Frida Tuvesson - 8 augusti 2012 22:49

De bästa vore nog att lägga allt bakom sig och bara tänka på sig själv? , blir ju bara sårad av alla svek och snack :(
Helt sjukt, tyckte så jävla mkt om dig, vill inte att det ska sluta såhär :( det var dumt av mig att skriva som jag skrev, och jag har bett om ursäkt, finns inte mer jag kan göra :(

Av Frida Tuvesson - 4 augusti 2012 02:33

Kvällen blev inte som jag hade tänkt mig :( trist som fan , ville ha sagt en del ord som jag inte fick fram :(
FÖRLÅT! Du vet vem du är! :(

Av Frida Tuvesson - 2 augusti 2012 18:29

*** har satt djupa spår i mitt hjärta, vet inte vad jag ska göra/säga, allt blir bara fel, olycklig kärlek ? Känner mig så liten och ensam. Vet inte vad jag vill med mitt liv längre, behöver någon som uppmuntrar mig och pushar mig att göra saker, fast jag vill klara mig på egen hand, vill inte vara den lilla hjälplösa tjejen, vill inte heller vara vuxen, om ungefär 10 månader tar jag studenten, blir rädd när jag tänker på de, var fan har de andra 2 åren på gymnasiet tagit vägen? Helt sjukt så fort allt går :( ibland vill jag vara en liten tjej och inte känna av vuxenlivets orättvisor och svek..
Rädd för allt och lite till, ja jag är rädd för att bli vuxen, även rädd för att mista mina vänner och familj, vet att allt inte varar för evigt även fast man vill det. Även så sjukt rädd för kärleken, om den nu verkligen finns, ska man våga öppna sig igen utan att bli sårad och sviken ? Ibland vill jag bara lägga mig ner och gråta, för det inte känns som man räcker till, är man bra nog för någon, duger man som man är ?

Presentation


Hej! Frida heter jag, 18 år, bor i Ljungbyhed :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards